piątek, 30 maja 2014

Rope Jump.pl skoki z budynku Uniwerku na ul. Cukrowej

Miałam ostatnio przyjemność towarzyszyć rewelacyjnej ekipie podczas przygotowań do skoków Rope Jump. Niewtajemniczonych kieruję do lektury  http://www.ropejump.pl/ropejump.html  (teraz to cwaniara jestem, ale na początku też całkowicie inaczej sobie to wyobrażałam). Zdumiał mnie ogrom pracy jaki trzeba włożyć, aby przygotować miejsce do takich skoków. Dodatkowo trzeba mieć ogromną wiedzę z zakresu fizyki, matematyki itp. Gdy przysłuchiwałam się rozmowom ekipy to momentami wydawało mi się, że enigmą nadają.
Z dołu wszystko wygląda przyzwoicie i nie wzbudza większych emocji, jednak jak już stanie się na szczycie to na sam widok adrenalina skacze do wysokiego poziomu. Po zamocowaniu wszystkich elementów konstrukcji przyszła pora na testy. Na początku w ruch poszły opony. Po każdym "skoku" opon następowała burza mózgów co trzeba zmienić, co poprawić. W tym nietypowym hobby najważniejsze jest bezpieczeństwo i na to stawiano największy nacisk. Po kolejnych kilku próbach przyszła kolej na pierwszego śmiałka. Wszystko trwa kilka sekund, a emocje bardzo duże, mimo, że stoi się na dole i tylko przygląda. Niestety w dniu, którym byłam, został oddany tylko jeden skok, bo zabrano się za kolejne poprawki, aby na następny dzień było wszystko w 100% odpowiednio przygotowane.
Uwielbiam ludzi z pasją, z których emanuje pozytywna energia, a tej ekipie energii na pewno nie brakowało.

Zapraszam do odwiedzenia ich stronki:  http://www.ropejump.pl/index.html, oraz FunPage: https://www.facebook.com/RopeJumpPL








































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz